آیا ماساژ درمانی برای درمان بیماری پارکینسون موثر خواهد بود؟
نوشته شده توسط : شهروز


با این حال ، قبل از کار با مشتری پارکینسون ، بدنسازان باید موارد زیر را درک کنند:
بیماری پارکینسون یک اختلال عملکرد CNS است و تنها با انجام امور بدن به طور کامل برطرف نمی شود.
همکاری با پزشک اصلی مشتری ، زیرا ماساژ ممکن است نیاز به داروهای ضد افسردگی و سایر داروها را تحت تأثیر قرار دهد.
از آنجا که حرکت کنترل نشده از ویژگی های این بیماری است ، روشن و خاموش کردن یک میز ماساژ ممکن است مسائل ایمنی را ایجاد کند.
بدنسازان باید این موضوع را با مشتری های پارکینسون پیش بینی کنند و یا بداهه گویی کنند یا اقدامات احتیاطی بیشتری را برای اطمینان از امنیت مشتری انجام دهند.آموزش طب سنتی.
پژوهش
مطابق مطالعه‌ای که در سال 2002 توسط مؤسسه تحقیقاتی تاچ در دانشگاه میامی انجام شده و به همراه کارکنان بخش عصب شناسی دانشگاه و بخش داروسازی دانشگاه دوک ، علائم بیماری پارکینسون با ماساژ درمانی کاهش می یابد. در این مطالعه ، گروه بزرگسالان مبتلا به پارکینسون که به مدت 5 هفته دو ماساژ در هفته دریافت می کردند ، عملکرد روزمره ، بهبود کیفیت خواب و کاهش سطح هورمون استرس را تجربه کردند. ماساژ 15 دقیقه در وضعیت مستعد قرار داشت ، تمرکز روی پشت ، باسن ، دنده ها ، ران ها ، گوساله ها و پاها. و 15 دقیقه در حالت خوابیده به پشت ، با تمرکز بر روی ران ها ، پاهای پایینی ، پا ، دست ها ، ساعد ، ساعد ، بازوها ، گردن ، صورت و سر. نویسندگان این مطالعه گزارش دادند ، "این یافته ها نشان می دهد که ماساژ درمانی باعث افزایش عملکرد در اختلالات یا بیماری های دژنراتیو سیستم عصبی مرکزی می شود."
در حالی که چندین روش مختلف ماساژ در زمینه پارکینسون از جمله تراگر ، الکساندر تکنیک و ماساژ سوئدی به صورت کمی مورد بررسی قرار گرفته است ، همه روشها از بهبود عملکرد ، از کاهش سفتی و بهبود خواب ، گرفته تا کاهش لرزش و افزایش روزانه خبر می دهند. استقامت فعالیت.آموزش پوست و زیبائی skin care.
از همکاری با مشتریانی که از بیماری پارکینسون رنج می برند نترسید. آسیب شناسی این بیماری و موفقیت گزارش شده با ماساژ درمانی ، دستکاری فیزیکی سیستم اسکلتی عضلانی را به عنوان یک مؤلفه مدیریتی ایده آل پارکینسون تبدیل می کند. آشنایی با این بیماری و استقبال از افراد مبتلا می تواند رضایت عظیمی را برای هر کارگر دلسوز بدن به ارمغان آورد.




:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: